Info & Handelsbetingelser

Tackleshoppen er Danmarks specialbutik for fladfiskeri. Her finder du Sundfiskers håndlavede fisketackler. Danmarks lækreste forfang og masser af andet grej du kan bruge til fladfiskeri.

Vi kommunikerer primært med kunder via facebook på www.facebook.dk/sundfiskerdk her kan du altid skrive til os via messenger.

Vores fysiske adresse er:

Tackleshoppen.dk

Kongelysvej 13

2820 Gentofte

info@tackleshoppen.dk

CVR 44642905

Tlf. 29133885

Vilkår og Handelsbetingelser

Betaling

Alle priser på Tackleshoppen.dk er i danske Kroner DKK og inklusiv moms.

På Tackleshoppen kan der betales med:

  • Mobilepay
  • Visa/Dankort, Eurocard og Mastercard

Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil:

1) vi hæver beløbet, når vi sender varen, eller
2) indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.

Ved brug af VISA, Eurocard og Mastercard, kan beløbet været reserveret op til 30 dage af din kortudsteder.

Det af PBS pålagte kortgebyr betaler vi, du bliver ikke præsenteret for ekstra omkostninger i forbindelse med betalingen. Beløbet for din bestilling hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Tackleshoppen. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Levering

Vi bestræber os på at levere så hurtigt som muligt. Hvis dine varer er på lager sender vi din pakke samme dag eller førtse efterfølgende arbejdsdag.

Levering sker med DAO. Vejledende priser for levering til Danmark: Kr. 39,- Levering til Sverige Kr. 85,- øvrige eller afvigende fragtpriser for din ordre vil fremgå når du kommer til betalingssiden.

Pakker er normalt 2-5 dage undervejs, men vi kan ikke gøres ansvarlig for eventuelle forsinkelser.

Fortrydelsesret

Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler på Tackleshoppen.dk. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:

  1. har modtaget din vare
  2. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
  3. får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen sendes pr. mail til: info@tackleshoppen.dk. Alternativt kan du benytte vores standardfortrydelsesformular som du finder her.

Vi refunderer ikke returporto ved fortrydelse af købet. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen, med mindre varen er fejlbehæftet, i så fald skal du kontakte os på info@tackleshoppen.dk så sender vi en retur pakke seddel. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Varen sendes eller indleveres til: Tackleshoppen, Kongelysvej 13, 2820 Gentofte.

Mangler og Reklamationsret

Købelovens regler for mangle kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på tackleshoppen.dk har du 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd fx. anvendelse af krogløsningstang. Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til Tackleshoppen, Kongelysvej 13, 2820 Gentofte. Når du returnerer varen, bedes du angive hvilken fejl der er på varen og gerne fakturanummer da det letter vores betjening så vi hurtigt kan betjene dig.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.  Varen altid skal returneres i forsvarlig emballage. Få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Har du returneret en vare pga. fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation